П`ятниця
20.07.2018
19:41
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Плосківський ЗДО
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка вихователя »
Меню сайту

Корисні посилання

Статистика

Гурткова робота

   З метою реалізації завдань пріоритетного напрямку роботи «Розвиток творчих здібностей дошкільників через різні види діяльності» в нашому дошкільному закладі створена система гурткової роботи, яка є важливою складовою освітньо-виховного процесу.

   В закладі організовано гурток «Веселкові квіти», (керівник – вихователь, Тетинюк Р.П.), який об’єднує в собі різновиди образотворчого мистецтва та  гурток фізкультурно – оздоровчого спрямування «Топ – топ - денс», (керівник – вихователь, Бойчук Г.І.).

Мета гурткової роботи: створення умов для розвитку творчих здібностей дітей з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).

Робота гуртка відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року.

Виходячи з умов матеріально-технічного забезпечення закладу, його кадрового потенціалу, гуртковою роботою в садочку охоплені діти середнього та старшого дошкільного віку.

Оптимальна наповнюваність гурткових груп становить – 10 - 12 дітей.

Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх технологій. Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.

1.
«В гостях у казки»

 

Мета: Вчити дітей інсценувати казку. Правильно в діалозі передавати мову дійових осіб, близько до тексту. Закріпити і поглибити знання дітей про українські народні казки, які вони знають; навчати за ознаками, подаваними в загадках, відгадувати персонажі казок. Розвивати і збагачувати словниковий запас, діалогічне мовлення, вміння передавати емоції, міміку, жести певного образу. Вчити правильно вживати прийменники в, на, під, біля. Виховувати вміння уважно слухати свого товариша,бажання брати участь у драматизації та проявляти інтерес й любов до українських народних казок.
Обладнання: ілюстрації до українських народних казок: «Ріпка», «Коза – дереза», «Рукавичка», «Котик і півник», «Солом’яний бичок».

 

Хід заняття 

Діти, сьогодні ми з вами потрапимо в казкову країну, в чарівний ліс, де зустрінемось з казкою. Давайте ми разом скажемо ось такі слова:
Ми в чарівний ліс підемо,
Казку в лісі ми знайдемо.
Кругом себе повернись,
Казко, де ти? Нам З*явись!
Ось ми і в лісі. Казка приготувала нам цікаві завдання. А де ці завдання, ми зараз знайдемо.
Гра «Тихо – голосно»
Відгадування загадок про казки.
1. Вигнав дід козу із хати.
Тай пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув –
Зайцю хатку повернув. (Відповіді дітей)

2. Загубив дід рукавичку,
Рукавичку – невеличку.
Звірі в неї поховались.
Бо морозу налякались.
Так вже тісно їм усім –
Ось – ось – ось порветься дім.
-А хто сховався в рукавичку? (Відповіді дітей)
3. Я – бичок – третячок,
Смоляний в мене бочок.
Із соломи дід зробив
І смолою засмолив.
4.Сидить півник на печі,
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає,
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
В лиски півника забрати.
Фізкультхвилинка
Стрілись в лісі всі звірята
І давай все розглядати
Трава низенька – низенька,
Дерева високі - високі.
Вітер дерева колише – гойдає
То вгору, то вниз, то вниз нахиляє.
А по доріжці зайчик скаче:
Мабуть, це друзів своїх він шука.
І тихенько усілись.
(Діти сідають на стільці.)
- А зараз послухайте ще загадку і відгадайте, про кого вона.
Спекла його бабуся
Із борошна й яєць.
Такий він гарний вдався –
Ну просто молодець!
Кругленький рум’яненький,
Веселий і меткий.
Та тільки втік із дому,
Попав у ліс густий.
А з ким зустрівся в лісі Колобок?
Давайте ми з вами зараз покажемо, як Колобок зустрівся із зайчиком та вовком.
Інсценізація уривку з казки «Колобок».
Ми з вами виконали завдання казки і за це вона підготувала нам сюрприз. Погляньте,що це під деревом? (Глечик). Це не простий глечик, а чарівний. Давайте попросимо його:
Глечик чарівний, пісню заспівай нам,
Бо втомились ніжки, відпочинемо трішки.
Тихо стало в казковому лісі. Відпочивають казкові герої. Прощаймося
з ними.

 
2.      

Державні символи України

 

Старший дошкільний вік

Мета. В доступній формі продовжувати знайомити дітей з державними символами України: Державним Гербом, Державним Прапором, Державним Гімном, символічним значенням кольорів прапора, знака тризуба. Вчити, що коли звучить Державним Гімн, потрібно встати. Прищеплювати почуття гордості за свою Україну, за свій народ, за свою мову. Виховувати патріотів України.

Матеріал. Зображення Герба України – тризуба, синьо-жовтий прапор, запис Державного гімну, вірші про Україну, про символи.

Хід заняття

 Вихователь. Діти, скажіть, як називається наша Батьківщина? Яка вона? (Велика, багата, гарна). Так, ми живемо в Україні, любимо її, гордимося нею.  Україна – це Батьківщина для всіх людей, які живуть на її території. Наша земля багата і щедра. Батьківщина – це найкраще і найдорожче місце в світі. Хто розкаже вірш « Що таке Батьківщина» А. Костецького.

                                  Знаєш ти, що таке Батьківщина?

                                  Батьківщина – це ліс Осінній,

                                  Це домівка твоя і школа,

                                  І гаряче сонячне коло.

                                  Батьківщина – це труд і свято,

                                  Батьківщина – це мама і тато,

                                  Це твої найщиріші друзі

                                  І бджола у веснянім лузі.

                                  Батьківщина - це рідна мова,

                                  Це дотримане чесне слово,

                                  Лан пшеничний і небо синє,

                                  Це твоя і моя Україна!

 Вихователь. Діти, ми вже говорили, по чому впізнають українці у всьому світі. (вишивках, українському національному одязі). А ще кожна країна має державні символи, за якими впізнають її в усьому світі. Це – Державний Прапор, Державний Герб та Гімн. Є такі знаки-символи і в України. Ось вони перед вами. Дещо про них ви вже знаєте, а дещо сьогодні дізнаєтесь. Символіка, як і мова держави, відображає особливості корінного народу, його історію. Розглянемо наш герб. Ми вже знаємо, як називається наш герб. Хто відповість? (Тризуб). Правильно, пам’ятаєте, як ми вчили:

-         Хто ти, дівчинко мала?

-         Українка молода.

-         А який твій знак рідненький?

-         Славний Тризуб золотенький.

-         Хто ти, хлопчику малий?

-         Українець молодий!

-         Український я юнак,

-         Тризуб – це святий мій знак. 

Вихователь. Ось ви бачите золотий тризуб на синьому тлі. Тризуб має давню історію. Тризуб був державним знаком ще у Київських князів. Він був символом єднання та могутності. Державний Герб України є символом нашої влади. Як ви думаєте, чому саме тризуб вважають Гербом України?

Дитина. Мабуть, тому, що число три завжди вважають казковим, чарівним.

Вихователь. А хто пригадає, в яких казках йдеться про число три? ( Три дороги, що лягають перед казковими героями, три бажання, які виконують чарівники, три богатирі). Ще в тризубі відображено триєдність життя. Це – батько – мати – дитя, які символізують собою силу, мудрість , любов. А ще тризуб подібний до птаха в польоті. Послухайте, я вам прочитаю вірш М. Сопілки «Тризуб».

                                         Як птах золотий в переливах

                                         На прапорі сяє, горить –

                                         Це знак наш, це фабрики й ниви,

                                         Це символ, що будемо жить!

                                         Це хліб наш, вугілля і цукор,

                                         Степи плодовиті, моря,

                                         Це в праці змозолені руки,

                                         Що подвигом завжди горять.

                                         Це юність, це клич покоління,

                                         Що йдуть крізь життєву грозу.

                                         Це слава твоя, Україно –

                                         Золотий, непокірний Тризуб!

Діти, який ще державний символ ви знаєте? (Прапор). Якої форми наш прапор? Які кольори на прапорі? Діти, скажіть, що вам нагадує жовтий колір, чий це колір?

Діти. Жовтий колір – це колір пшеничного поля, колір хліба, зерна, що дарує всім життя. Жовтий колір – це ще й колір сонця. Без сонячного тепла не дозрів би хліб, не жили б ні люди, ні рослини.

Вихователь. А що вам нагадує синій колір?

Діти. Сині колір – це колір ясного, чистого, мирного неба. А ще це колір цариці-води, без якої теж не визрів би хліб, не було би життя.

Вихователь. Де ви зустрічали зображення наших державних символів: герба та прапора? (на грошах, на урядових будинках, по телевізору, на спортивних змаганнях). Отже, діти, на нашому прапорі поєднані дуже гарні кольори: синій – колір неба, миру і жовтий – колір сонця, хліба. Про прапор ми вивчили вірш.

                                          Я є сокіл-бистрозор,

                                          Синьо-жовтий мій прапор.

                                          Нам поможуть серед бурі

                                          Господь Бог і лицар Юрій.

                                          Жовті ниви, сині гори,

                                          Синьо-жовті в нас прапори.

                                           Все нам будуть помагати

                                           Господь Бог Божа Мати.

 

 Вихователь. А тепер, діти, я вам розповім ще про один символ нашої держави – про гімн. Гімн – це урочиста хвалебна пісня. Гімн звучить під час відзначення державних свят, вшанування переможців на спортивних змаганнях. Коли звучить Гімн, треба встати і стоячи слухати чи співати гімн. Зараз всі встанемо і послухаємо Гімн України. (Звучить запис Гімну України)                                            

Вихователь. музику до нашого гімну написав М. Вербицький на слова П. Чубинського «Ще не вмерла Україна». Діти, хто скаже, про що ми сьогодні говорили? (Відповіді дітей). Ми повинні берегти і любити нашу Батьківщину, гордитися своєю державою, любити і вивчати рідну мову, знати свої державні символи. Український поет В. Сосюра написав чудовий вірш про Україну, який називається «Любіть Україну». Там є такі рядки:

                                             Любіть Україну, як сонце, любіть,

                                             Як вітер, і трави, і води,

                                             В годину щасливу і радості мить,

                                             Любіть у годину негоди!..

                                             Любіть Україну у сні й наяву,

                                             Вишневу свою Україну

                                             Красу її вічно живу і нову

                                             І мову її солов’їну.

(Звучить запис пісні «Україночка», заняття закінчується)
 

 

Пошук

Погода

Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів